Χορήγηση κωδικού ασφαλείας υποψηφίων ΕΠΑΛ για την υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου
Οι υποψήφιοι ΕΠΑΛ που ενδιαφέρονται να υποβάλουν Μηχανογραφικό Δελτίο (ΜΔ) ή και Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο ( Π.Μ.Δ δηλαδή για την εισαγωγή τους σε δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) θα μπορούν να απευθύνονται στο Λύκειό τους από την Τρίτη 21 Ιουνίου μέχρι και την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022 για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password).
https://exams.it.minedu.gov.gr/
Στις ίδιες ημερομηνίες μπορούν να απευθύνονται στο Λύκειό τους και οι φετινοί τελειόφοιτοι που δεν έχουν υποβάλει αίτηση δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2022, προκειμένου να δημιουργήσουν κωδικό ασφαλείας (password) για την υποβολή Π.Μ.Δ. για την εισαγωγή τους σε δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.).
Σημειώνεται ότι οι διαδικασίες για την υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου(Π.Μ.Δ.) έτους 2022 θα ξεκινήσουν από την Τρίτη 21 Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν περί τα μέσα Ιουλίου.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Α. Από την Τρίτη 21 Ιουνίου, πρέπει να προσέλθουν στο Λύκειό τους για να δημιουργήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) οι παρακάτω υποψήφιοι:
- Όσοι έχουν συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2022, και κατέχουν ή αποκτούν απολυτήριο (οι υποψήφιοι ΓΕΛ) και απολυτήριο και πτυχίο (οι υποψήφιοι ΕΠΑΛ), προκειμένου στη συνέχεια να υποβάλουν Μ.Δ. για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ή/και Π.Μ.Δ. για την εισαγωγή τους σε δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.). Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που κάποιος υποψήφιος υποβάλει Μ.Δ και Π.Μ.Δ. ο προσωπικός κωδικός ασφαλείας (password) θα είναι ο ίδιος.
- Όσοι απόφοιτοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερησίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ τα έτη 2020 ή 2021, διεκδικώντας φέτος το 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση, προκειμένου να υποβάλουν Μηχανογραφικό Δελτίο. Επισημαίνεται ότι οι απόφοιτοι που είναι υποψήφιοι για το 10%, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση. Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά σε ειδικό μάθημα ή στα αγωνίσματα για τα ΤΕΦΑΑ, αλλά συνυπολογίζονται τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση.
- Οι τελειόφοιτοι των Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) έτους 2022 που δεν συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις αλλά επιθυμούν να υποβάλλουν Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο για την εισαγωγή τους σε δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.).
Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι θα υποβάλουν το Μ.Δ. και το Π.Μ.Δ. κατά το ίδιο χρονικό διάστημα το οποίο θα ανακοινωθεί αργότερα.
Μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης ταξίδεψαν στη Βιέννη & στη Βουδαπέστη! (Erasmus+)
Στη Βιέννη και στη Βουδαπέστη βρέθηκαν μαθητές του 2 ου ΕΠΑ.Λ. Αλεξανδρούπολης για ένα μοναδικό εκπαιδευτικό ταξίδι στα πλαίσια του Erasmus+ ,Δράση ΚΑ1 «Κινητικότητα Εκπαιδευομένων και Προσωπικού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης». Ο τίτλος
τους σχεδίου είναι: «Πρακτική Άσκηση για τους μαθητές της Αλεξανδρούπολης».
Στα πλαίσια της 1ης ροής, 15 μαθητές (10 μαθητές του τομέα Υγείας- Πρόνοιας και 5 μαθητές του τομέα Πληροφορικής) και 4 καθηγητές (2 την πρώτη εβδομάδα και 2 την δεύτερη εβδομάδα) επισκέφτηκαν για 15 ημέρες την Βιέννη τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2020 για να
τοποθετηθούν σε εταιρείες και να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση στον τομέα της εκπαίδευσής τους. Η εταιρεία Eurofins Lebensmittelanalytik τους τοποθέτησε σε κατάλληλες θέσεις εργασίας ώστε η πρακτική άσκηση να συμβαδίζει με τις αποκτηθείσες γνώσεις τους και έτσι να είναι αποτελεσματική.
Δυστυχώς η πανδημία του κορωνοϊού καθυστέρησε την υλοποίηση της 2ης ροής για 2 χρόνια. Κι έτσι, τον Μάρτιο-Απρίλιο του 2022, 15 μαθητές ( 10 μαθητές του τομέα Πληροφορικής και 5 μαθητές του τομέα Διοίκησης-Οικονομίας) και 4 καθηγητές (2 την πρώτη εβδομάδα και 2
την δεύτερη εβδομάδα) επισκέφτηκαν την Βουδαπέστη για 15 ημέρες.
Η εταιρεία Arbor Talent Kft τους τοποθέτησε σε εταιρείες σύμφωνα με τον δικό τους τομέα εκπαίδευσης για να πραγματοποιήσουν με την σειρά τους την πρακτική τους άσκηση.
Τα παιδιά και στις 2 ροές είχαν φυσικά την ευκαιρία να περιηγηθούν στα αξιοθέατα των δύο μαγευτικών πρωτευουσών, να ξεναγηθούν σε αυτά με την βοήθεια ξεναγών που παρέχονταν από το πρόγραμμα και να θαυμάσουν από κοντά τις ομορφιές των πόλεων αυτών.
Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στα παιδιά όλα εκείνα τα εφόδια που απέκτησαν τελικά από την εργασιακή τους εμπειρία στο εξωτερικό ώστε να συμβάλλει στην καλλιέργεια της αυτογνωσίας και της υπευθυνότητας τους, στην αξιολόγηση και στην επαγγελματική τους ανάπτυξη και βελτίωση. Επίσης, επιδιώκει να βοηθήσει τους μαθητές και τους γονείς τους να συνειδητοποιήσουν τα πλεονεκτήματα της μάθησης στον χώρο εργασίας, πράγμα που αποτελεί πρόκληση για μια χώρα που η πανεπιστημιακή εκπαίδευση έχει υψηλότερο κύρος από την επαγγελματική.
Περισσότερα Άρθρα...
- Ανακοίνωση για την μονοήμερη εκδρομή (09.05.2022)
- Προκήρυξη εισαγωγής σπουδαστών/σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού Ακαδημαϊκού Έτους 2022-23
- Ανακοίνωση για την τετραήμερη εκδρομή (04-07.05.2022)
- Ενημέρωση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή υποψηφίων στις σχολές Αξιωματικών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας ακαδημαϊκού έτους 2022-2023
- Δραστηριότητα στο μάθημα "Μουσικοκινητική"