• S1100011.JPG
  • S1090003.JPG
  • S1090013.JPG
  • S1070044.JPG
  • S1070004.JPG
  • S1090010.JPG
  • S1100022.JPG
  • S1090023.JPG
  • S1070016.JPG
  • S1100029.JPG
  • S1100031.JPG
  • S1100024.JPG
  • S1090007.JPG
  • S1090006.JPG
  • 2ο ΕΠΑΛ 01.jpg
  • S1090014.JPG
  • S1070007.JPG
  • S1100030.JPG
  • S1100027.JPG
  • S1090016.JPG
2ο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης   >>   Εκτός κατηγοριών   >>   Erasmus+ (Μάιος 2022-Μάιος 2025) Προσβασιμότητα για μαθητές με ειδικές ανάγκες σε έναν ψηφιακό κόσμο

Erasmus+ (Μάιος 2022-Μάιος 2025) Προσβασιμότητα για μαθητές με ειδικές ανάγκες σε έναν ψηφιακό κόσμο

Ένα νέο project στο KIDS & CO ξεκίνησε!
Στο project διεθνούς συνεργασίας μας " Προσβασιμότητα για μαθητές με ειδικές ανάγκες σε έναν ψηφιακό κόσμο" συνεργαζόμαστε με την Konrad-Zuse-Schule και τους διεθνείς μας συνεργάτες από τη Σουηδία Activa , tg3 e και Virginska gymnasiet - en del a v Örebro Kommun]), aus Griechenland (@IFF und 2o Epal Alexandroupolis ) und aus Zypern ( LCYouth ) μαζί.
Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε μαζί ένα εγχειρίδιο έργου και έναν οδηγό δασκάλων στα πλαίσια της περιόδου έργου από Μάιο 2022 έως Μάιο 2025, με σκοπό την ενσωμάτωση νέων με ειδικές ανάγκες εκπαιδευτικής υποστήριξης στην αγορά εργασίας. Θέλουμε να αναπτύξουμε μεθόδους σύνδεσης προσωπικών αναγκών και καλή αύξηση της ψηφιοποίησης. Εδώ θα σας κρατάμε ενήμερους!
Η πρώτη μας διακρατική συνάντηση τον Σεπτέμβριο του 2022 στο Βερολίνο ξεκίνησε ήδη καλά και έχουμε λάβει συναρπαστικές πληροφορίες για τα αντίστοιχα συστήματα κατάρτισης των χωρών.
Το πρόγραμμα υποστηρίζεται μέσω #ErasmusPlus!
 
Ein neues Projekt bei KIDS & CO ist gestartet!
In unserem internationalen Kooperationsprojekt "Accessibility for learners with special needs in a digital world" arbeiten wir gemeinsam mit der Konrad-Zuse-Schule sowie mit unseren internationalen Partner*innen aus Schweden (Activa, Tullängsgymnasiet und Virginska gymnasiet - en del av Örebro Kommun), aus Griechenland (@IFF und 2o Epal Alexandroupolis) und aus Zypern (LCYouth) zusammen.
Unser Ziel ist es, im Rahmen der Projektlaufzeit von Mai 2022 bis Mai 2025 gemeinsam ein Projekthandbuch und einen Lehrer*innen-Leitfaden zu entwickeln, um junge Menschen mit sonderpädagogischem Förderbedarf auf dem Arbeitsmarkt zu integrieren. Dabei wollen wir Methoden entwickeln, wie wir den persönlichen Bedarf und die zunehmende Digitalisierung gut mit einander verbinden können. Wir halten euch hier auf dem Laufenden!
Unser erstes transnationales Treffen im September 2022 in Berlin war bereits ein super Auftakt und wir haben spannende Einblicke zu den jeweiligen Ausbildungssystemen der Länder erhalten.
Gefördert wird das Programm über #ErasmusPlus!